Ing. Bc. Michal Ďuriník
Master's thesis
Green marketing
Green marketing
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Green marketing” is to analyze opportunities and suitability of application of green marketing for given company. The theoretical part of the work focuses, in addition to basics of green marketing itself, on the areas of green market segmentation, greenwashing and green labeling. Also areas of guerilla marketing, marketing of services and B2B marketing are briefly …viacAbstract:
Cieľom práce je preskúmať možnosti a vhodnosť uplatnenia zeleného marketingu pre konkrétny podnik. Teoretická časť sa venuje poznatkom v oblasti zeleného marketingu, pozornosť je venovaná okrem základných súvislostí i segmentácii trhu, greenwashingu a environmentálnemu označovaniu. V krátkosti sa teoretická časť zaoberá i guerilla marketingom, marketingom služieb a B2B marketingom. V rámci praktickej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dtfxd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Inovatívne riadenie a marketing služieb strediska cestovného ruchu
Katarína Piatková -
Marketing služieb vo vybranom podniku v podmienkach Slovenskej republiky
Monika Nosáľová -
Marketing služieb a situačná analýza podniku AM RESTAURANT, s. r. o.
Marianna Durjančíková -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Green Marketing
Tereza Budská -
Green marketing
Michael Lerch