Bc. Jan Bouchala

Diplomová práce

Využívání nových marketingových trendů ve firmách ČR

The use of new marketing trends in Czech companies
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit využívání nových marketingových trendů firem v České republice. Teoretická část práce se věnuje hlavním marketingovým koncepcím a novým marketingovým trendům, jejich představením, účelu a popisu. V praktické části je dále proveden sekundární výzkum studií na toto téma a spolu s tím je provedeno vlastní primární šetření formou dotazníku. Ten je koncipován …více
Abstract:
The thesis aims to analyse and evaluate the use of new marketing trends by companies in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is devoted to the main marketing concepts and emerging marketing trends through their introduction, purpose, and description. In the practical part, secondary research studies on this topic are conducted, along with primary research in the form of a survey questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/pogns/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2023
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Iva Sokolovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management