Podpora prodeje v IN-store komunikaci – Ing. Nikola Nosková
Ing. Nikola Nosková
Bachelor's thesis
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Sales promotion in IN-store communication
Anotácia:
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou úspěšné podpory prodeje zaměřenou na prodejní plochu (in-store) a veškeré komunikace v místě prodeje. Teoretická část mé práce zahrnuje úvod do marketingu a objasnění nejdůležitějších pojmů daného tématu. Za nejdůležitější považuji nástroje využívané v podlinkové marketingové komunikaci a na samotné techniky a metody podpory prodeje. V teorii se dále …viacAbstract:
My Bachelor Thesis is focused on various issues of an effective sale support in stores including all types of communications. The theoretical part consists of the introduction to marketing and clarification of the most important terms of presented themes. One of the most important topics includes the tools used in marketing communication and its techniques, as well as the methods used by the sale support …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m9a4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
Iva Jančíková -
Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu
Tereza Hoštáková -
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Lucie Bindzarová -
Plánování marketingové komunikace
Lenka Maureryová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová