Komunikační plán reklamní agentury Reda Zlín – Bc. Jarmila MASAŘOVÁ
Bc. Jarmila MASAŘOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační plán reklamní agentury Reda Zlín
Communication plan for agency REDA a.s.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout a vypracovat komunikační plán pro firmu REDA a. s. pro rok 2009. V teoretické části se věnuji vysvětlení co je to marketingová komunika-ce, jaké média se užívají v komunikačním mixu. V části praktické aplikuji teoretické po-znatky do praxe a dle nich vypracovávám komunikační plán.Abstract:
The aim this work is to suggest and to create a communication plan for the REDA a. s. company. In the theoretical part I explain the marketing communication, which media we can use in the communication mix. In practical part I use theoretical experiences in the praxis and work out a communication plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Zveřejnit od: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MASAŘOVÁ, Jarmila. Komunikační plán reklamní agentury Reda Zlín. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 12. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Role médií v každodenním životě českých seniorů žijících v domácím prostředí
Anna Břoušková -
Využití sociálních sítí jako online marketingového nástroje ke zvýšení občanské angažovanosti v obcích v České republice
Nikola Svirak -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Návrh na změnu marketingové komunikace a komunikačního mixu podniku Royal Rolls
Petr Ngo -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace ochrany přírody České republiky
Marie Neubauerová