Analýza fungování a marketingová strategie multifunkční divadelní scény – Bc. Eliška Kůstková
Bc. Eliška Kůstková
Master's thesis
Analýza fungování a marketingová strategie multifunkční divadelní scény
Analysis of the operation and marketing strategy of the multifunctional theatre
Abstract:
Magisterská diplomová práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie pro Divadlo na cucky s cílem zviditelnění instituce a zvýšení návštěvnosti. V souvislosti s marketingovou strategií je zkoumáno i obecné fungování divadla. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části jsou obecně popsány informace o české divadelní infrastruktuře, konkrétní právní formě a zdrojích financování …moreAbstract:
This master thesis focuses on creating marketing strategies for Divadlo na cucky with the aim of positioning the institution, increasing the attendance. In connection with the marketing strategy it is examined the general functioning of the theatre. The work is divided into two parts. In the first part there are generally described information about Czech theatre infrastructure, particularly legal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tu2ox/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková -
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Radka Zídková