Analýza fungování a marketingová strategie multifunkční divadelní scény – Bc. Eliška Kůstková
Bc. Eliška Kůstková
Diplomová práce
Analýza fungování a marketingová strategie multifunkční divadelní scény
Analysis of the operation and marketing strategy of the multifunctional theatre
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie pro Divadlo na cucky s cílem zviditelnění instituce a zvýšení návštěvnosti. V souvislosti s marketingovou strategií je zkoumáno i obecné fungování divadla. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části jsou obecně popsány informace o české divadelní infrastruktuře, konkrétní právní formě a zdrojích financování …víceAbstract:
This master thesis focuses on creating marketing strategies for Divadlo na cucky with the aim of positioning the institution, increasing the attendance. In connection with the marketing strategy it is examined the general functioning of the theatre. The work is divided into two parts. In the first part there are generally described information about Czech theatre infrastructure, particularly legal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tu2ox/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková -
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Radka Zídková