Strategický rozvoj malé rodinné firmy – Zdeňka Rajhelová
Zdeňka Rajhelová
Diplomová práce
Strategický rozvoj malé rodinné firmy
Strategic Development of a Small Family Firm
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou rozvojovou strategii malé rodinné firmy působící na trhu pekárenských výrobků. V návaznosti na stanovený cíl, se v teoretické části věnuji procesu strategie a samotným strategickým analýzám, orientované také na rodinné podnikání. Praktickou část diplomové práce věnuji strategické analýze pekárny Renaty Smékalové, kde jsou důkladně propracovány vybrané analýzy …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose an appropriate development strategy for a small family company operating in the bakery products market. In the theoretical part I deal with the process of strategy and the strategic analysis itself focused on family business. The practical part of the thesis deals with the strategic analysis of Renata Smékalová bakery, where selected analyzes are thoroughly elaborated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/121876
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: Miroslav Hučka
- Oponent: Emil Huml
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík