Jan Šimon
Diplomová práce
CRR s.r.o. – Studie proveditelnosti
Anotace:
Tématem práce je vstup nové firmy na trh v oblasti pronajímání závodních vozidel pro rallysport. Výstupem je zhodnocení možností vstupu nové firmy na tento trh, jeho analýza a strategie uplatnění se na trhu.V úvodní části je charakterizována oblast rallysportu se svými specifiky a náležitostmi. Dále je provedena analýza historicky předcházející kategorie S2000 a na základě známých čísel pro kategorii …víceAbstract:
The main topic of this diploma thesis is the entry of the new company, which rents rally cars, to the market. The output of this thesis is an evaluation of possibilities how a new company can enter the market, than the market analysis and the strategy of an application on the market. The field of the rallysport, with etc specifics and requirements, is characterized in the first part. Than the older …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/fy3u3x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program:
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
Sofya Chernysheva -
Acceleration of image processing algorithms for single particle analysis by electron microscopy
David Střelák -
Stream-Based IP Flow Analysis
Milan Čermák -
Simulation-based Evaluation of Test Power in Regression Analysis
Nicol Tinková -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Analysis of business model and growth of an early-stage company in the e-learning market
Kamil Prouza