Bc. Petr Částka

Master's thesis

Návrh akviziční marketingové kampaně vysoké školy

Proposal of Acquisition Marketing Campaign of University
Abstract:
Diplomová práce je věnována tématu marketingu v oblasti terciálního vzdělávání. Hlavní ambicí této práce je analyzovat a věnovat se současným trendům v marketingu, sociálním médiím, která jsou hojně využívána v současné moderní společnosti v oblasti marketingu vysoké školy. Dále je tato práce věnována marketingovým kampaním soukromých i veřejných vysokých škol v České republice a tomu, jak se jednotlivé …more
Abstract:
The Diploma Thesis is devoted to the topic of marketing in the field of education. The main ambition of the Diploma Thesis is to analyze and to address the current trends in marketing, the social media, which are widely used in contemporary modern society in the area of marketing in education. Further, this work is devoted to marketing campaigns of private and public universities in the Czech Republic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní