Návrh akviziční marketingové kampaně vysoké školy – Bc. Petr Částka
Bc. Petr Částka
Diplomová práce
Návrh akviziční marketingové kampaně vysoké školy
Proposal of Acquisition Marketing Campaign of University
Anotace:
Diplomová práce je věnována tématu marketingu v oblasti terciálního vzdělávání. Hlavní ambicí této práce je analyzovat a věnovat se současným trendům v marketingu, sociálním médiím, která jsou hojně využívána v současné moderní společnosti v oblasti marketingu vysoké školy. Dále je tato práce věnována marketingovým kampaním soukromých i veřejných vysokých škol v České republice a tomu, jak se jednotlivé …víceAbstract:
The Diploma Thesis is devoted to the topic of marketing in the field of education. The main ambition of the Diploma Thesis is to analyze and to address the current trends in marketing, the social media, which are widely used in contemporary modern society in the area of marketing in education. Further, this work is devoted to marketing campaigns of private and public universities in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jz2u0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Vysoké školy CEVRO Institut
George Pandeyan -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost
Petra Zadražilová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu