Význam cizojazyčné komunikační kompetence nelékařského zdravotnického personálu – Bc. Jaromír Koutecký
Bc. Jaromír Koutecký
Bachelor's thesis
Význam cizojazyčné komunikační kompetence nelékařského zdravotnického personálu
Importance of Foreign Language Communication Competence of Non-medical Health Personnel
Anotácia:
Bakalářská práce je sepsána na téma, Význam cizojazyčné komunikační kompetence nelékařského zdravotnického personálu“. Bakalářská práce se zabývá komunikací verbální, neverbální a multikulturní komunikací, pojištěním cizinců a lékařskou turistikou. V bakalářské práci je popsán rozdíl ve vzdělání anglického jazyka nelékařského zdravotnického personálu v České republice a Německu. Průzkumná část této …viacAbstract:
The bachelor thesis is written on the topic "The importance of foreign language communication competence of non-medical health personnell". The bachelor thesis deals with verbal, non-verbal and multicultural communication, insurance of foreigners and medical tourism. The bachelor thesis describes the difference in the English language education of non-medical health personnel in the Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2024
Identifikátor:
https://is.vszdrav.cz/th/dy1uo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedúci: PhDr. Eva Jansa, M.A.
- Oponent: Ing. Miluše Bartoňková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola zdravotnickáMedical College
Bachelor programme / odbor:
General Nursing / General Nursing
Práce na příbuzné téma
-
Hromadné ztráty a jejich specifika pro zasahující zdravotnický personál
Denisa MERTLOVÁ -
Cizojazyčná komunikační kompetence nelékařského zdravotnického personálu
Martin Večeřa -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Miscommunication Between Non-native Speakers in ATC Communication
Kateřina Krejčíková -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová