Bc. Jiří KUČERA
Master's thesis
Náborová strategie vybrané střední školy
Recruitment strategies selected secondary schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá náborovou strategií vybrané střední školy. Jejím cílem je ověřit funkčnost strategie získávání žáků na Střední školy polygrafické v Olomouci a navrhnout případná opatření, která by vedla k udržení, případně k navýšení počtu zájemců o studium na této škole. Teoretická část vymezuje východiska pro aplikování účinné náborové strategie. Empirická část si klade za cíl analyzovat …moreAbstract:
The thesis deals with the recruitment strategy of the selected secondary school. Its aim is to verify the functionality of the acquisition strategy of The Secondary School of Polygraphy Olomouc pupils and propose any measures that would lead to maintaining or to increasing the number of applicants for studying at this school. The theoretical part defines the basis for application of effective recruitment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČERA, Jiří. Náborová strategie vybrané střední školy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace sportovního klubu
Andrea TUČKOVÁ -
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Lucie Dražková -
PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace
Jitka DVORSKÁ -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala