Ila Prasad

Diplomová práce

The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication

The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Abstract:
This thesis investigates the use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication, aiming to understand their impact on consumer perception and behaviour. The study delves into the historical context of gender representation in advertising, exploring the evolution from traditional gender roles to contemporary inclusive strategies. It examines the efficacy of gender-sensitive …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích