The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication – Ila Prasad
Ila Prasad
Diplomová práce
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Abstract:
This thesis investigates the use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication, aiming to understand their impact on consumer perception and behaviour. The study delves into the historical context of gender representation in advertising, exploring the evolution from traditional gender roles to contemporary inclusive strategies. It examines the efficacy of gender-sensitive …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/hzmld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRASAD, Ila. \textit{The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/fyow3o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Business Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Andrea Machciniková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia