Organizace destinačního managementu regionu Českobudějovicko – Bc. Václav KOŘÁN
Bc. Václav KOŘÁN
Diplomová práce
Organizace destinačního managementu regionu Českobudějovicko
Destination management organization in the Region of České Budějovice
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrh koncepce organizace destinačního managementu pro region Českobudějovicko. Na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí destinace zhodnotit možná rizika a překážky při založení a fungování organizace. Přiřadit organizaci kompetence, definovat její poslání a činnosti, na základě struktury členské základny navrhnout způsob jejího financování. Práce je členěna …víceAbstract:
The objective of the graduate thesis is to create a proposal of a destination management organization concept in the Region of České Budějovice. Based on an analysis of the external and internal environment of a destination, the aim was to evaluate possible risks and obstacles during organization establishment and operation; to assort competences to an organization; to define its commission and activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŘÁN, Václav. Organizace destinačního managementu regionu Českobudějovicko. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová
Název
Vložil
Vloženo
Práva