Denisa Jirásková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace společnosti PepsiCO

Marketing Communication of PepsiCo
Abstract:
Předložený text se věnuje analýze a zhodnocení marketingové komunikace ve společnosti PepsiCo, konkrétně její hlavní značky Pepsi. Teoretická část vychází z odborné literatury, definuje marketingové pojmy a uvádí je do širších souvislostí. V praktické části jsou zaznamenány poznatky z praxe, které jsou dále využívány pro zhodnocení marketingové komunikace značky Pepsi a na závěr je představeno doporučení …more
Abstract:
The presented text deals with the analysis and evaluation of marketing communication in the company PepsiCo, specifically its main brand Pepsi. The theoretical part is based on the literature, defines marketing terms and puts them into a broader context. In the practical part, the findings from practice are recorded, which are further used to evaluate the marketing communication of the Pepsi brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Michal Mervart, Mgr. Bc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON