Marketingová komunikace společnosti PepsiCO – Denisa Jirásková
Denisa Jirásková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti PepsiCO
Marketing Communication of PepsiCo
Anotácia:
Předložený text se věnuje analýze a zhodnocení marketingové komunikace ve společnosti PepsiCo, konkrétně její hlavní značky Pepsi. Teoretická část vychází z odborné literatury, definuje marketingové pojmy a uvádí je do širších souvislostí. V praktické části jsou zaznamenány poznatky z praxe, které jsou dále využívány pro zhodnocení marketingové komunikace značky Pepsi a na závěr je představeno doporučení …viacAbstract:
The presented text deals with the analysis and evaluation of marketing communication in the company PepsiCo, specifically its main brand Pepsi. The theoretical part is based on the literature, defines marketing terms and puts them into a broader context. In the practical part, the findings from practice are recorded, which are further used to evaluate the marketing communication of the Pepsi brand …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Michal Mervart, Mgr. Bc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová