Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement – Nikola HLAVATÁ
Nikola HLAVATÁ
Master's thesis
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
Unfair Competition with a view to Advertising and Product Placement
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá nekalou soutěží se zaměřením na reklamu a product placement. V úvodu práce je stanoven předmět, cíle a způsob jejího zpracování. Následuje vymezení pojmů hospodářská soutěž, spotřebitel, soutěžitel (tzv. hledisko průměrného spotřebitele) a reklamní právo, na které navazuje kapitola o historickém vývoji práva nekalé soutěže. Dále se práce zaměřuje na generální klauzuli …moreAbstract:
This thesis deals with unfair competition focused on advertising and product placement. The subject aims and methods of processing are set in the introduction. The next part contains the explanation of the concepts; economic market, competitor, consumer and advertising law. Afterwards is described the historical development of unfair competition law, the general clause of unfair competition, the legal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Identifier:
117115
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michal Černý, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLAVATÁ, Nikola. Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement . Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Jurisprudence / Law
Theses on a related topic
-
Právní rozbor generální klauzule nekalé soutěže (po novelizaci)
Jiří Hölbling -
Nekalosoutěžní praktiky podle generální klauzule nekalé soutěže
Petra Nedvědová -
Generální klauzule nekalé soutěže
Radek Fidra -
Generální klauzule nekalé soutěže
Jan Dolanský -
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický -
Vybrané skutkové podstaty podle generální klauzule
Tomáš Navrátil -
Nekalosoutěžní praktiky podle generální klauzule
Kateřina Krejčí -
Generální klauzule
Radek Janíček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights