Vliv společenské odpovědnosti firem na zvýšení jejich konkurenceschopnosti – Bc. Eva Armstark
Bc. Eva Armstark
Diplomová práce
Vliv společenské odpovědnosti firem na zvýšení jejich konkurenceschopnosti
The Influence of Corporate Social Responsibility for Increase their Competitiveness
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje konceptu společenské odpovědnosti firem se zaměřením na její vliv na konkurenceschopnost. Seznamuje se vznikem a vývojem konceptu CSR, poukazuje na motivy, které vedou ke společensky odpovědnému chování, identifikuje jednotlivé aspekty vlivu společenské odpovědnosti firem na mikroprostředí firmy. Zabývá se výkladem pojmů etika, etický kodex, firemní kultura, konkurence …víceAbstract:
This Master`s Thesis is devoted to the concept of corporate social responsibility focusing its impact on competitiveness. It introduces the origin and development of the CSR concept, it points out the motives which lead to socially responsible behavior and it identifies various aspects of the impact of corporate social responsibility on microenvironment of a company. It deals with the interpretation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/agdj3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić