Vnímání a rozlišování emocí u dětí předškolního věku z pohledu speciálního pedagoga – Jana BEDNARSKÁ
Jana BEDNARSKÁ
Bakalářská práce
Vnímání a rozlišování emocí u dětí předškolního věku z pohledu speciálního pedagoga
Perception and Differentiation of Emotions of Preschool-Aged Children from Special Education Teacher's Perspective
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením experimentálního diagnostického materiálu Test vnímání a rozlišování emocí, jeho ověřením a použitím v českém sociokulturním prostředí. Teoretická část práce obsahuje tři kapitoly, které pojednávají o emocích, vývojové dysfázii a identifikaci emocí u dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu vědy. Praktická část práce se zabývá popisem experimentálně …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the creation of experimental diagnostic material Perception and Differentiation of Emotion Test, its verification and application in the Czech sociocultural environment. The theoretical part consists of three chapters that describe emotions, specific language impairment and emotion identification of children with specific language impairment from a scientific point of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Jana Mironova Tabachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEDNARSKÁ, Jana. \textit{Vnímání a rozlišování emocí u dětí předškolního věku z pohledu speciálního pedagoga}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/g0ifvi/.
Jak správně citovat práci
BEDNARSKÁ, Jana. Vnímání a rozlišování emocí u dětí předškolního věku z pohledu speciálního pedagoga. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská
Název
Vložil
Vloženo
Práva