Prostředky marketingové komunikace pro seniory – Bc. Eliška Pěničková
Bc. Eliška Pěničková
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Means of marketing communication for seniors
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce se věnuje marketingové komunikace a jednotlivým nástrojům marketingového a komunikačního mixu. Dále se zaměřuje na specifika seniora jak z pohledu spotřebitele, tak z pohledu demografického stárnutí či typických nemocí ve stáří a také se snaží přiblížit marketingovou komunikaci ve farmaceutickém průmyslu, jak z všeobecného hlediska, tak z hlediska konkrétní farmaceutické …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with marketing communication and individual tools of marketing and communications mix. It also focuses on the specifics of how seniors from a consumer perspective and from the perspective of demographic again or typical diseases in old age and also trying to approach marketing communications in the pharmaceutical industry, both generally and in term of specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e1clw/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Vývojové tendence ve světovém farmaceutickém průmyslu a marketing farmaceutických firem s důrazem na farmaceutický průmysl Francie
Petra Samková -
Inovativnost a marketing onkologických léčiv na trzích Visegrádské čtyřky
Michaela Míková -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Veronika Hrozová Kotoučová -
Léková politika produktu a marketing
Michaela Kosternová -
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková