Návrh marketingové komunikace pro svatební salon – Tomáš Czepczor
Tomáš Czepczor
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro svatební salon
Marketing Communication Design for Wedding Salon
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit a navrhnout marketingovou komunikaci svatebního salonu María. Problémem bylo najít takové prvky komunikačního mixu, které by oslovily co nejvíce potencionálních zákazníků v daném cílovém segmentu. Teoretická část popisuje význam komunikačního mixu a jeho nástrojů, přibližuje marketing služeb. V části charakteristiky společnosti se práce věnuje přiblížení problematiky …víceAbstract:
The goal of the bachelor's thesis is evaluation and proposal of marketing communication for María´s wedding salon. The main aim was trying to find elements of the communication mix which should help to reach as many potential customers in the target sector as possible. The theoretical part describes the significance of the communication mix and its tools as well as a marketing of services. At the second …víceKeywords
marketingový komunikační mix reklama podpora prodeje public relations osobní prodej komunikační strategie marketingový výzkum efektivní komunikace charakteristika společnosti marketing communication mix advertising sales promotion personal selling communication strategy marketing research effective communication characteristics of company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80693
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Michaela Petrová
- Oponent: Jana Kyzeková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš