Nikola Čukanová
Bachelor's thesis
Role začínající učitelky v mateřské škole
The role of beginning teacher in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o adaptaci a začleňování nově nastupující učitelky do podmínek mateřské školy. Práce je pojata z pohledu začínající učitelky, která vedla terénní výzkum za použití metody autoetnografie, rozhovorů a zúčastněného pozorování. Jedná se o autoetnotrafický popis prvních šesti měsíců v novém prostředí a v nové roli, tedy vedle vlastního procesu adaptace zahrnuje také přiblížení …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the adaptation and integration of a new teacher into the conditions of kindergarten. The work is conceived from the point of view of a beginning teacher who conducted the field research by using the method of autoetnography, interviews and participatory observation. It is an autoetnotraphatic description of the first six months in a new environment and in a new role, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lada Viková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čukanová, Nikola. Role začínající učitelky v mateřské škole. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Sociology / Social Anthropology
Theses on a related topic
-
Stres v učitelské profesi aneb stres z pohledu budoucích učitelů
Eva Jannová -
Vliv učitele na stres žáků středních škol se zaměřením na předmět matematika
Iveta TOLAROVÁ -
Stres a syndrom vyhoření u pracovníků v oblasti vzdělávání
Jana Trubačová -
Stres učitelů během pandemie Covid - 19. Rozdíly mezi českými a pol- skými učiteli.
Sabina Marzecová -
Učitelský stres a jeho psychologické a psychofyziologické projevy
Monika Vagrčková -
Stres a psychohygiena učitele v mateřské škole
Marcela SEDLÁČKOVÁ -
Stres v profesním životě učitele mateřské školy
Kateřina Štifterová -
Stres v činnosti učitele střední odborné školy
Milan Haan