Mediální projekt: využití komunitních zájmů v komerčním rádiu – Bc. Kristýna Kolibová
Bc. Kristýna Kolibová
Master's thesis
Mediální projekt: využití komunitních zájmů v komerčním rádiu
Community Interest in Commercial Radio Broadcasting: Media Project
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje inovaci komerční rozhlasové stanice Free rádio, s cílem propojit médium s místními komunitami. Teoretická část vychází z konceptů sociální odpovědnosti, komunitních zájmů, definic mediální instituce, pojmů z rozhlasové teorie a identity rádia. Za pomoci analýzy dokumentů, kvalitativních hloubkových rozhovorů se členy redakce vytvoříme profil rozhlasové stanice. Při tvorbě …moreAbstract:
This diploma work is dedicated to the inovation of the commercial radio station Free radio. The aim of the work is to connect the media with local communities. The theoretical part of the work originates from the concepts of the social responsibility, the interests of the local communities, definitions of the media institutions, special terms from the radio programm theories and the radio identity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 6. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gtvth/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2017
- Supervisor: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Možnosti propojení sociálního státu a soukromého sektoru skrz Corporate Social Responsibility
Dominika Belovičová -
Inovace dramaturgie Rádia Proglas: mediální projekt formátu věnujícího se menšinám a diskriminaci
Alžběta Prudilová