Iveta Měchurová
Master's thesis
Analýza reklamy
Analysis of advertising
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá reklamou jako nezbytnou součástí marketingové komunikace. Podstatou marketingové komunikace je předání určitého sdělení nebo informace od zdroje k příjemci. Reklamou se rozumí placená forma neosobní prezentace a propagace myšlenek, zboží nebo služeb identifikovaného sponzora. Reklama se tvoří, aby ve spotřebiteli podnítila potřebu nákupu a přinesla firmě zisk. Aby bylo dosaženo …viacAbstract:
This dissertation deals with advertising as an essential part of marketing communication. The essence of marketing communication is the transmission of a message or information from the source to the recipient. Advertising is defined as a paid form of impersonal presentation and a promotion of ideas, goods or services of an identified sponsor. Advertising is created in order to encourage consumers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva