Markéta Diblíková

Diplomová práce

Projekt rebrandingu destinační značky České republiky: příčiny, průběh a srovnání s destinační značkou Slovinsko

Project of Rebranding the Czech Republic destination: reasons, development, and a comparison to the Slovenian destination brand
Anotace:
Ačkoliv byl v minulosti brandový koncept predominantně určen produktům a službám, destinace cestovního ruchu zaměřily svou pozornost na tuto teorii, aby využily některá zjištění k podpoře své dlouhodobé strategie a především pro konkurenční výhodu. Na základě znalostí, které byly obdrženy, došlo k vyhodnocení úspěšnosti nových značek "I Feel Slovenia" a "Česko: země příběhů" v destinacích Slovinsko …více
Abstract:
Although the concept of branding used to be predominantly designed for products and services, tourism destinations have been turning to the theory to apply some of the findings in order to support their long-term strategy and primarily to achieve the competitive advantage. Based on the knowledge received, the success of new brands "I Feel Slovenia" and "Czech Republic: Land of Stories" in destinations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
  • Vedoucí: Jana Valentová
  • Oponent: Jan Herget

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39077