Projekt rebrandingu destinační značky České republiky: příčiny, průběh a srovnání s destinační značkou Slovinsko – Markéta Diblíková
Markéta Diblíková
Master's thesis
Projekt rebrandingu destinační značky České republiky: příčiny, průběh a srovnání s destinační značkou Slovinsko
Project of Rebranding the Czech Republic destination: reasons, development, and a comparison to the Slovenian destination brand
Abstract:
Ačkoliv byl v minulosti brandový koncept predominantně určen produktům a službám, destinace cestovního ruchu zaměřily svou pozornost na tuto teorii, aby využily některá zjištění k podpoře své dlouhodobé strategie a především pro konkurenční výhodu. Na základě znalostí, které byly obdrženy, došlo k vyhodnocení úspěšnosti nových značek "I Feel Slovenia" a "Česko: země příběhů" v destinacích Slovinsko …moreAbstract:
Although the concept of branding used to be predominantly designed for products and services, tourism destinations have been turning to the theory to apply some of the findings in order to support their long-term strategy and primarily to achieve the competitive advantage. Based on the knowledge received, the success of new brands "I Feel Slovenia" and "Czech Republic: Land of Stories" in destinations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39077
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2013
- Supervisor: Jana Valentová
- Reader: Jan Herget
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIBLÍKOVÁ, Markéta. \textit{Projekt rebrandingu destinační značky České republiky: příčiny, průběh a~srovnání s~destinační značkou Slovinsko}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2011. Available from: https://theses.cz/id/g1hz1x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39077
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová