Bc. Tamara Benešovská

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro přepravní podnik Pavel Karásek

Proposal of marketing strategies for the transport company Pavel Karasek
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce s názvem Návrh marketingové strategie pro přepravní podnik Pavel Karásek bylo navrhnout vhodnou formu marketingové komunikace dané firmy se stávajícími zákazníky. Dalším cílem práce je návrh strategie vedoucí ke zvýšení povědomí o firmě u potencionálních zákazníků. Vlastní návrh vznikl na základě výsledků marketingového výzkumu prováděného u spolupracujících firem.
Abstract:
The main target of the thesis entitled Design marketing strategies for the transport undertaking Pavel Karasek was to design a suitable form of marketing communication of the company's existing customers. Another goal is to design strategies to increase awareness of the company to potential customers. Custom design based on the results of marketing research conducted by cooperating firms.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedúci: Ing. Jiří Vocílka
  • Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting