Návrh marketingové strategie pro přepravní podnik Pavel Karásek – Bc. Tamara Benešovská
Bc. Tamara Benešovská
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro přepravní podnik Pavel Karásek
Proposal of marketing strategies for the transport company Pavel Karasek
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce s názvem Návrh marketingové strategie pro přepravní podnik Pavel Karásek bylo navrhnout vhodnou formu marketingové komunikace dané firmy se stávajícími zákazníky. Dalším cílem práce je návrh strategie vedoucí ke zvýšení povědomí o firmě u potencionálních zákazníků. Vlastní návrh vznikl na základě výsledků marketingového výzkumu prováděného u spolupracujících firem.Abstract:
The main target of the thesis entitled Design marketing strategies for the transport undertaking Pavel Karasek was to design a suitable form of marketing communication of the company's existing customers. Another goal is to design strategies to increase awareness of the company to potential customers. Custom design based on the results of marketing research conducted by cooperating firms.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vuunk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedúci: Ing. Jiří Vocílka
- Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Využívání sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví
Grigorij Nikiforov -
Využívání sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví
Žofie Dvorská -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová