Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy. – Bc. Monika SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ
Bc. Monika SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ
Master's thesis
Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.
The Context of the Hyperkinetic Disorder and the Impaired Communication Ability in the Phonetic-Phonological Language Level in 1st Grade Pupils.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti v souvislosti hyperkinetickou poruchou u žáků prvních ročníků základní školy. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje aspektům komunikační schopnosti, diagnostice narušené komunikační schopnosti a následné intervenci. Dále pak specifikuje ADHD a hyperkinetický syndrom, popisuje projevy, zabývá se etiologií, …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of impaired communication ability in the context of hyperkinetic disorder in primary school students. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with aspects of communication ability, diagnostics of communication disorder and subsequent intervention. It also specifies ADHD and hyperkinetic syndrome, describes symptoms, deals with etiology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ, Monika. \textit{Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/g21f26/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ, Monika. Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
Foneticko-fonologická jazyková rovina u dětí v běžné mateřské škole a její rozvoj
Hana Nováková -
Foneticko-fonologická jazyková rovina žáků prvních tříd běžných základních škol z pohledu třídních učitelů
Petra Srbová -
Foneticko-fonologická jazyková rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Michaela STRAKOVÁ -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí mladšího školního věku se sluchovým postižením
Lucie Potužáková -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí s narušenou komunikační schopností
Lucie Špičáková -
Foneticko-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce anglického jazyka
Adéla Vaňková -
Logopedická prevence v oblasti foneticko-fonologické jazykové roviny
Veronika MIKOLAJKOVÁ