Bc. Ladislav BÉM, DiS.

Diplomová práce

Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění

Rebranding Concepts of Trademarks and their Implementations
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapování nejčastěji objevujících se podob rebrandingu na spotřebním a průmyslovém trhu, detailní analýza reálných tuzemských případů změny značky a zjištění postoje veřejnosti a zákazníků k těmto změnám. Důležité pojmy jako hodnota značky, brand management a rebranding přibližuje teoretická část, která je následována analýzami případů přeměn na tuzemském trhu. Součástí práce …více
Abstract:
The aim of my diploma thesis is charakterization of mostly frequent rebranding forms on B2C and B2B markets, detailed analysis of factual brand changes in the Czech republic and public approach findings to these changes. Important terms such as brand equity, brand management and rebranding are focused in the theoretical part, which is followed by brand changes analyses on the czech market. One part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2011
Identifikátor: 18367

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BÉM, Ladislav. Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace