Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění – Bc. Ladislav BÉM, DiS.
Bc. Ladislav BÉM, DiS.
Diplomová práce
Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění
Rebranding Concepts of Trademarks and their Implementations
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapování nejčastěji objevujících se podob rebrandingu na spotřebním a průmyslovém trhu, detailní analýza reálných tuzemských případů změny značky a zjištění postoje veřejnosti a zákazníků k těmto změnám. Důležité pojmy jako hodnota značky, brand management a rebranding přibližuje teoretická část, která je následována analýzami případů přeměn na tuzemském trhu. Součástí práce …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is charakterization of mostly frequent rebranding forms on B2C and B2B markets, detailed analysis of factual brand changes in the Czech republic and public approach findings to these changes. Important terms such as brand equity, brand management and rebranding are focused in the theoretical part, which is followed by brand changes analyses on the czech market. One part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2011
Identifikátor:
18367
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÉM, Ladislav. Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Brand management vybrané značky
Dana Honzíková -
Brand management společnosti Plzeňský Prazdroj
Veronika BREJCHOVÁ -
Brand Management
Petr Fíla -
Brand management ve vybrané společnosti
Veronika NEPODALOVÁ -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Brand management regionálních značek
Jaroslava Dohnalová -
Brand management značky "ZON" na českém trhu
Vendula Nováková