Marketingový mix vybraného podniku – Bc. Renata Seidlerová
Bc. Renata Seidlerová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of the selected company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingového mixu společnosti Česká mincovna a.s. Firma se zabývá ražbou a prodejem investičních mincí i medailí a mimo jiné je jediným výrobcem českých oběžných mincí. Práci jsem rozdělila na tři hlavní části. V úvodní části práce se zabývám charakteristikou podnikatelského prostředí společnosti s cílem definovat konkurenční prostředí a objevit příležitosti a …víceAbstract:
The subjekt of the bachelor thesis is the analysis of the marketing mix of join-stock company the Czech mint. The company deals with the issue and sale of investment coins and medals and company is the only producer of Czech circulation coins. I dividend the work into free main parts. The introductory part of the thesis deals with the characteristics of the company's business environment in order to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pk2bk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Východiska pro marketingovou kampaň a návrh komunikačního mixu
Aneta Ženíšková -
Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s.
Martin KYJOVSKÝ -
Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria a.s.
Jaroslav Konečný -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč