Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky. – Bc. Anna Janíčková
Bc. Anna Janíčková
Bakalářská práce
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky.
New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce identifikuje nové nástroje komunikace, které jsou používány úspěšnými značkami v boji o zákazníka. K analýze některých z těchto taktických nástrojů byly použity případové studie, které byly sestaveny na základě vlastních zkušeností autorky a z odborných zdrojů. Tyto nástroje jsou zpravidla zaměřeny na okamžitý efekt a proto je k zajištění konzistentní kolaborace se zákazníkem potřebné …víceAbstract:
This bachelor thesis identifies a number of new communication tools to be used by different brands when they compete for customers. A number of case studies are referenced based on personal experience, and professional resources are used to provide an analysis of some of the tactical tools used by firms. The effect of such tools is immediate but it is critical that long term sales strategies are adopted …víceKlíčová slova
business akvizice a retence evoluce řízení vztahů se zákazníkem hodnototvorný proces inovace moderní nástroje komunikace nové příležitosi Porterova analýza pěti sil Strategic Account Management SWOT analýza zákazník business acquisition and retention customer evolution in customer relationship management inovation modern tools of communication new opportunities Porters´s five forces model SWOT analyzes the value creation proces
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iw4fd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Ondřej Popelka -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink