Public relations vybrané neziskové organizace – Veronika Hašková
Veronika Hašková
Bakalářská práce
Public relations vybrané neziskové organizace
Public relations of a selected a non-profit organization
Anotace:
Public relations jsou klíčovým nástrojem společenských, hospodářských i politických elit. Pomocí public relations ovlivňují ziskové i neziskové organizace veřejné mínění a tím i jednání při rozhodování veřejnosti. Veřejné mínění je zásadní proměnná veličina, které může rozhodovat o úspěchu či neúspěchu všech subjektů, na které působí. Média jsou takzvaným zprostředkovatelem informací a sehrává zásadní …víceAbstract:
Public Relations is a key tool used by social, economic, and political elites. The use of PR in profit and non-profit organizations influences public opinion and affects public decision-making. Public opinion acts as a fundamental variable determining the success or failure of all entities its influences. Media are the mediator of information and it plays a crucial role in shaping public opinion. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/obyq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová -
Public relations a politické strany
David Janda -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl