Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané advokátní kanceláře – Bc. Sabina Hamplová
Bc. Sabina Hamplová
Master's thesis
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané advokátní kanceláře
The Project for Improvement of Marketing Communication of the Selected Law Office
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřená na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané advokátní kanceláři. Hlavním cílem této práce bylo zvýšení povědomí o vybrané advokátní kanceláři u veřejnosti a potenciálních zákazníků a zlepšení její propagace. Teoretická část se zaměřila na vypracování literární rešerše, jež se primárně soustředila na oblast marketingové komunikace a také tvorbu teoretických …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on improving the current state of marketing communication in a selected law firm. The main goal of this work was to increase awareness of the selected law firm among the public and potential customers and to improve their promotion. The theoretical part was focused on the elaboration of a literaty research, which was primarily focused on the area of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMPLOVÁ, Sabina. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané advokátní kanceláře}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/g2u742/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hamplová, Sabina. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané advokátní kanceláře. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová