Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané advokátní kanceláře – Bc. Sabina Hamplová
Bc. Sabina Hamplová
Diplomová práce
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané advokátní kanceláře
The Project for Improvement of Marketing Communication of the Selected Law Office
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané advokátní kanceláři. Hlavním cílem této práce bylo zvýšení povědomí o vybrané advokátní kanceláři u veřejnosti a potenciálních zákazníků a zlepšení její propagace. Teoretická část se zaměřila na vypracování literární rešerše, jež se primárně soustředila na oblast marketingové komunikace a také tvorbu teoretických …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on improving the current state of marketing communication in a selected law firm. The main goal of this work was to increase awareness of the selected law firm among the public and potential customers and to improve their promotion. The theoretical part was focused on the elaboration of a literaty research, which was primarily focused on the area of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMPLOVÁ, Sabina. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané advokátní kanceláře}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/g2u742/.
Jak správně citovat práci
Hamplová, Sabina. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané advokátní kanceláře. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová