Bc. Ilona Eklová
Diplomová práce
Role play na druhém stupni ZŠ
Role Play in Upper Primary Classes
Abstract:
This diploma thesis deals with role play which is one of the techniques of the Communicative Approach. The theoretical part describes general aspects concerning the importance of developing communicative ability according to the Common European Framework of Reference for Languages. The individual chapters analyse role play, its characteristics, the reasons for using it, the types of role play, its …víceKeywords
Accuracy asking the way at the doctor at the police station at the restaurant Common European Framework communicative approach communicative competence controlled activities correcting mistakes evaluation feedback fluency improvisation monitoring role card role play shopping simulations speaking abilities telephone calls
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tfnnp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2007
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Common European Framework of Reference and Language Testing
Darina JELÍNKOVÁ -
Intercultural Communicative Competence
Henrieta Machalová -
Developing communicative competence through differentiated activities in learning centers in TEVYL
Kristina Psotová -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Developing Intercultural Communicative Competence at Lower-secondary Schools
Sofia Sonina -
Developing Communicative Competence in English Lessons: Focus on Lexical Competence
Barbora Třetinová -
Developing communicative competence and the role of course books
Zdeňka Králová -
The Development of Communicative Competence through Asynchronous Discussion Forum Tasks
Lukáš Chadima