Bc. Lucie Kroupová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Muzea romské kultury

Marketing Communication of Museum of Romani Culture
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Muzea romské kultury. Práce popisuje způsoby aplikace marketingové komunikace v praxi MRK a navrhuje možná východiska pro její další směřování, přičemž se zaměřuje na vymezení odesilatele a příjemce marketingových sdělení, stanovení cílů komunikace, formulaci sdělení směrem k veřejnosti, rozpočet, směrnice upravující komunikaci, výzkumy Oddělení vztahů …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communications of the Museum of Romani Culture. The work describes the ways of application of marketing communications in practice MRK and suggests possible solutions for its future direction, focusing on defining the sender and recipient of marketing communication, setting communication objectives, formulation of communication towards the public, the budget …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Jan Dolák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta