Marketingová komunikace Muzea romské kultury – Bc. Lucie Kroupová, DiS.
Bc. Lucie Kroupová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Muzea romské kultury
Marketing Communication of Museum of Romani Culture
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Muzea romské kultury. Práce popisuje způsoby aplikace marketingové komunikace v praxi MRK a navrhuje možná východiska pro její další směřování, přičemž se zaměřuje na vymezení odesilatele a příjemce marketingových sdělení, stanovení cílů komunikace, formulaci sdělení směrem k veřejnosti, rozpočet, směrnice upravující komunikaci, výzkumy Oddělení vztahů …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communications of the Museum of Romani Culture. The work describes the ways of application of marketing communications in practice MRK and suggests possible solutions for its future direction, focusing on defining the sender and recipient of marketing communication, setting communication objectives, formulation of communication towards the public, the budget …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j9spl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2011
- Vedúci: PhDr. Jan Dolák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Historical Sciences / Museology
Práce na příbuzné téma
-
Muzeum romské kultury v Brně: Návrh pietního aktu pro Lety u Písku. Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách
Alexandra Mašová -
Muzeum jako komunitní centrum - na příkladu Muzea romské kultury a Židovského muzea v Praze
Veronika Mesnerová -
Muzeum romské kultury: příběh a reflexe
Markéta Kalová -
Muzeum romské kultury jako aktér národního obrození Romů
Zuzana Schneiderová -
Analýza vzdělávacích programů v Muzeu romské kultury
Kristýna Bizová -
Pracovní listy k edukačním programům Muzea romské kultury v Brně
Klára PLISKOVÁ -
The Loyalty Programme of the National Museum
Alena Dziamidava -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků