Hackerspace jako alternativní platforma informačního vzdělávání – Bc. Daniel Kobielusz
Bc. Daniel Kobielusz
Bakalářská práce
Hackerspace jako alternativní platforma informačního vzdělávání
Hackerspace as an Alternative Platform of Information Education
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se bude věnovat fenoménu hackerspace jako alternativní platformě vzdělávání v oblasti informační (mediální) gramotnosti. Diplomant se zaměří na hackerspaces v Brně, Praze a Ostravě. V úvodní kapitole představí fenomém hackerspace, jeho historii, definici, klíčové pojmy. Následně popíše tři uvedené hackerspaces z hlediska jejich institucionálního zázemí, organizační struktury …víceAbstract:
The bachelor thesis will be about hackerspace phenomenon as an alternative platform of education in information (media) literacy. Graduate will focus on hackerpaces in Brno, Prague and Ostrava. He will introduce phenomenon hackerspace, its history, definition and key concepts in the first chapter. Then he will describe three stated hackerspaces from the view of its institucional background, organizational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ua3kp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Adam Franc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní školy uplatňující Montessori pedagogiku: případová studie
Marija Šupicová -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová -
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Natálie Fábry -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková