Vhodné využití studijních strategií pro zvýšení pravděpodobnosti úspěchu vysokoškolských studentů při absolvování zkoušek – Bc. Štěpánka Kobzová
Bc. Štěpánka Kobzová
Bachelor's thesis
Vhodné využití studijních strategií pro zvýšení pravděpodobnosti úspěchu vysokoškolských studentů při absolvování zkoušek
The Appropriate Utilization of Test Taking Strategies to Increase Undergraduate Students´ Exam Success
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá obtížemi, s kterými se studenti setkávají během testů ze čtení v rámci studia anglického jazyka na vysoké škole. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. První část se skládá z analýzy základní dovedností a strategií, které jsou zásadní pro efektivní čtení a úspěšné zvládnutí testů. Druhá část obsahuje výzkum, který vychází z načerpaných poznatků z odborné literatury …moreAbstract:
This Bachelor Thesis deals with difficulties which the students encounter during tests in reading within the study of the English language at higher education system. The thesis contains theoretical and practical part. The first part includes the analysis of skills and strategies which are essential for effective reading and successful completion of tests. The literature findings create the basis for …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2013
Accessible from:: 15. 7. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2013
- Supervisor: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOBZOVÁ, Štěpánka. \textit{Vhodné využití studijních strategií pro zvýšení pravděpodobnosti úspěchu vysokoškolských studentů při absolvování zkoušek}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/g3zuej/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kobzová, Štěpánka. Vhodné využití studijních strategií pro zvýšení pravděpodobnosti úspěchu vysokoškolských studentů při absolvování zkoušek. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.7.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 7. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / anglický jazyk - španělský jazyk
Theses on a related topic
-
Building pluricultural repertoire in upper-secondary EFL classroom
Kateřina Pisková -
A Collection of Pronunciation Games Aimed at Czech EFL Speakers
Markéta Überhuberová -
The Production of Weak Forms of Function Words by Czech Students in an EFL Classroom
Adam Kukačka -
Online Materials for Czech EFL Learners Focused on Suprasegmental Features of Pronunciation
Barbora Veselá -
Pronunciation Consistency of Czech EFL Teachers: British and American Accent Compared
Lenka Strádalová -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Komunikační dovednosti všeobecných sester v cizím jazyce
Ivana Poláčková -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková