Skupinová identita a spotřební kultura – Bc. Petra Lesáková
Bc. Petra Lesáková
Diplomová práce
Skupinová identita a spotřební kultura
Belonging to a group. Group identity and consumer culture
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na posouzení pocitu sounáležitosti starších hráček fotbalu ke značce sportovního klubu Sparta. Práce se snaží odhalit, jaký vliv má členství v tomto klubu na život dívek, jaké jsou jejich zkušenosti s přijetím z vnějšího prostředí a jak si vedou v prostředí vrstevníků mimo klubové prostředí. Sekundárním cílem je zjistit, jak jsou dívky ovlivnitelné sportovním marketingem a jak …víceAbstract:
This work aims to assess the sense of belonging among older female football players to the Sparta sports club brand. The objective is to investigate the impact of club membership on the girls' lives, their experiences with external acceptance, and their performance in peer environments outside the club. A secondary goal is to determine the girls' susceptibility to sports marketing and how the club …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ncbel/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam vnitropodnikové komunikace pro řízení ve sledované organizeci
Ivana Vrtišková -
Specifické formy komunikace zaměstnanců s uživateli služeb v domově pro seniory
Lucie Honzíková Kotlánová -
Formy a možnosti komunikace pečovatele se seniory v domovech pro seniory.
Helena TŘÍSKOVÁ -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Affiliate marketing a jeho výhody a nevýhody
Lukáš Němec -
Affiliate marketing jako budoucnost příjmů
Tereza Pešková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková