Bc. Petra Lesáková
Master's thesis
Skupinová identita a spotřební kultura
Belonging to a group. Group identity and consumer culture
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na posouzení pocitu sounáležitosti starších hráček fotbalu ke značce sportovního klubu Sparta. Práce se snaží odhalit, jaký vliv má členství v tomto klubu na život dívek, jaké jsou jejich zkušenosti s přijetím z vnějšího prostředí a jak si vedou v prostředí vrstevníků mimo klubové prostředí. Sekundárním cílem je zjistit, jak jsou dívky ovlivnitelné sportovním marketingem a jak …moreAbstract:
This work aims to assess the sense of belonging among older female football players to the Sparta sports club brand. The objective is to investigate the impact of club membership on the girls' lives, their experiences with external acceptance, and their performance in peer environments outside the club. A secondary goal is to determine the girls' susceptibility to sports marketing and how the club …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ncbel/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Význam vnitropodnikové komunikace pro řízení ve sledované organizeci
Ivana Vrtišková -
Specifické formy komunikace zaměstnanců s uživateli služeb v domově pro seniory
Lucie Honzíková Kotlánová -
Formy a možnosti komunikace pečovatele se seniory v domovech pro seniory.
Helena TŘÍSKOVÁ -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Affiliate marketing a jeho výhody a nevýhody
Lukáš Němec -
Affiliate marketing jako budoucnost příjmů
Tereza Pešková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková