Bc. Petra Lesáková

Master's thesis

Skupinová identita a spotřební kultura

Belonging to a group. Group identity and consumer culture
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na posouzení pocitu sounáležitosti starších hráček fotbalu ke značce sportovního klubu Sparta. Práce se snaží odhalit, jaký vliv má členství v tomto klubu na život dívek, jaké jsou jejich zkušenosti s přijetím z vnějšího prostředí a jak si vedou v prostředí vrstevníků mimo klubové prostředí. Sekundárním cílem je zjistit, jak jsou dívky ovlivnitelné sportovním marketingem a jak …viac
Abstract:
This work aims to assess the sense of belonging among older female football players to the Sparta sports club brand. The objective is to investigate the impact of club membership on the girls' lives, their experiences with external acceptance, and their performance in peer environments outside the club. A secondary goal is to determine the girls' susceptibility to sports marketing and how the club …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní