Patrik Antošík

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti

The Analysis of Marketing Communication Campaign in the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza jednotlivých komunikačních nástrojů v marketingové komunikační kampani. V této části …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of a marketing communication campaign in the selected company. The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis was to develop a literature review with focus on the field of marketing communication, and the subsequent development of theoretical basis for the following practical part. The aim of the practical part was to analyze each individual communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaněk

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Antošík, Patrik. Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe