Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu – Anna Lidinská
Anna Lidinská
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analyzovat společenskou odpovědnost firem v bankovním sektoru a její dopad na HR marketing. Hlavní metodou je kombinace literární revize a empirického výzkumu. Výsledky zjistily, že společenská odpovědnost ve finančnictví posiluje zaměstnaneckou motivaci a loajalitu a zvyšuje atraktivitu společnosti pro kvalitní zaměstnance. Data jsou sbírána pomocí obsahové analýzy a dotazníkového …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the social responsibility of companies in the banking sector and its impact on HR marketing. The main method is a combination of literature review and empirical research. The results found that social responsibility in finance strengthens employee motivation and loyalty and increases the company's attractiveness for quality employees. Data is collected using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/c5fv0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Michal Ruschak, MBA
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIDINSKÁ, Anna. \textit{Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/g4kxqr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Human Resource Management / Human Resource Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia