Jan Schöpp

Diplomová práce

Strategie řízení značky MaMaison Hotels & Apartments

Brand management strategy of Mamaison Hotels & Apartments
Anotace:
V úvodu práce je sestavena hypotéza a jsou uvedeny obecné informace ohledně trendů v odvětví a významu značky. V druhé a třetí kapitole se práce zabývá teoretickým přístupem a předpoklady pro budování úspěšné značky, analyzuje současné trendy v mezinárodním marketingu a věnuje se problematice hodnoty a oceňování značek. V páté a šesté kapitole analyzuje značku MaMaison Hotels & Apartments její re-branding …více
Abstract:
The hypothesis and general information about trends in the industry and about the importance of brands are presented in the introduction. In chapter two and three, the theoretical approach and premises of building successful brand are explained as well as latest trends in international marketing and questions of brand value and evaluation are discussed. The analyses of MaMaison Hotels & Apartments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Irena Řezníčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68367