Strategie řízení značky MaMaison Hotels & Apartments – Jan Schöpp
Jan Schöpp
Diplomová práce
Strategie řízení značky MaMaison Hotels & Apartments
Brand management strategy of Mamaison Hotels & Apartments
Anotace:
V úvodu práce je sestavena hypotéza a jsou uvedeny obecné informace ohledně trendů v odvětví a významu značky. V druhé a třetí kapitole se práce zabývá teoretickým přístupem a předpoklady pro budování úspěšné značky, analyzuje současné trendy v mezinárodním marketingu a věnuje se problematice hodnoty a oceňování značek. V páté a šesté kapitole analyzuje značku MaMaison Hotels & Apartments její re-branding …víceAbstract:
The hypothesis and general information about trends in the industry and about the importance of brands are presented in the introduction. In chapter two and three, the theoretical approach and premises of building successful brand are explained as well as latest trends in international marketing and questions of brand value and evaluation are discussed. The analyses of MaMaison Hotels & Apartments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68367
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Irena Řezníčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68367
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
Arailym Zhumashova