Spotřební chování, segmentace trhu a enormní zadlužování obyvatelstva – Ing. Miriam Škachová
Ing. Miriam Škachová
Master's thesis
Spotřební chování, segmentace trhu a enormní zadlužování obyvatelstva
Consumption bahaviour, the market segmentation and enormous household's insolvency
Anotácia:
Práce zachycuje základní podstatu spotřebního chování společnosti. Vysvětluje příčiny krizové zadluženosti v mezinárodním obchodě, koncepci podnikatelského řízení. Jsou nám přiblíženy sociální důsledky zadlužování domácností. Ve střední části je zachycena analýza současného stavu tržního chování, přiblížena segmentace trhu, analýza konkurence marketingového prostředí. V závěru se zabývá sociálními …viacAbstract:
My thesis takes down the substance consumption behaviour of communities. It explains some causes of crisis insolvency in the international trade,a conception of entrepreneurial management. It gets closer to the social effects of household´s insolvency. In the middle of my thesis I show the analysis of present situation on the market behaviour, it is come near the market segmentation, the analysis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kbeb7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2008
- Vedúci: PhDr. Vladimír Šikola, CSc.
- Oponent: PhDr. Marie Hamplová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Eva Šťastná -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Segmentace trhu a chování cílového zákazníka
Tereza Bartůňková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace v kontextu rozvoje publika
Barbora Kocianová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála