Rozvíjení čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku – Bc. Věra Purkrtová
Bc. Věra Purkrtová
Bachelor's thesis
Rozvíjení čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku
Development of reading literacy in pre-school children
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o možnostech rozvoje čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku za využití metod kritického myšlení. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů kritické myšlení, čtenářství a čtenářská gramotnost. Součástí této části je také definice třífázového modelu učení E – U – R a popis některých metod kritického myšlení, které jsou vhodné pro rozvoj čtenářské gramotnosti u …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with options to develop reading literacy in pre-school children, using critical thinking methods. The theoretical part is focused on definition of terms critical thinking, readership and reading literacy. The theoretical part includes the three-stage model E – U – R and includes description of critical thinking methods appropriate to develop reading skills at the preschool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ziuxn/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2018
- Supervisor: doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Hana Svobodová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura
Michaela POC -
Přesvědčení o genderových rolích a přijímání mýtů o znásilnění u aktivních členů křesťanské církve
Veronika Baksová -
Informovanost o péči o ránu u sester pracujících na pracovištích interního typu
Marie Hrubišová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER